Comp Turbo

Vi har veldig stor tro på disse produktene i det høyere sjikt av raceturboer. Det har vist seg ved nøye og tidkrevende testing at deres helt nye 10 blads inconel turbinhjul, har meget høy virkningsgrad.

Comp Turbo
Alle turboene over er inkludert trippel BB.

De har også ført keramisk kulelagerturbo opp til neste nivå ved å sette 3 (!) kjeramiske kulelagre inn i en spesialdesignet BB carrier, for enda bedre gassrespons og ladetrykk.

De har turbinhjul som smetter inn i T4 type turbinhus i størrelser fra 53mm opp til Z trimm som måler 80mm!!


  • Bildet viser 1200hk! comp turbo som kun veier 8.6 kilo,ca 1/3 del av en garret gt42

  • Bildet viser ct467-xbb som er extremt lettdreven og klarer effekter opp mot 850 hk

  • Bildet viser en ct471-z bb Dette blir vår bane turbo for 2010 sesongen og vi håper på 900 extremt kjørevillige hk.
    Denne har Billet frest comp hjul.

  • Bildet viser en ct361-mqbb. Markedets mest kjørbare 61mm.

Turbindelen motorsport Q gjør i mange tilfeller turboen tidligere igang med en P og gir effekt som en stor Q trim. På en E85 motor gir denne opp mot 700 hk

  • Real anti surge compressor cover +715,- +mva
  • coating compressor sort.gun metal eller rød 715,- +mva
  • coating turbin hus 855,- +mva sort eller sølv
  • 3 " v båndsflens includert i alle t4 hus.4" option +230,- +mva
Nettside og publiseringsløsning fra Godt Sagt
KRB Trading
Kai Roger Bakken
Steinbergveien 52
3053 Steinberg
T: 32 87 52 95
M: 95 76 77 60
F: 32 87 50 66
E: kai@krbtrading.no

Åpningstider:
Man-Torsdag: 9:00 - 16:30
Fredag: 9:00 - 16:00
(Lørdag og utenom åpningstid etter avtale)